PICCO S1 1218 TEAM .12 TOURING

316,50€
Κατασκευαστής Picco
Κωδικός Προϊόντος: 0492
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο

Αυτός είναι ο κινητήρας Nitro του Picco S1 1218 .12 2018 Team Touring. Το S1-1218 σχεδιάστηκε για να μεταφέρει τις επιδόσεις του κινητήρα Picoo .12 στο επόμενο επίπεδο. Ο επανασχεδιασμένος στροφαλοφόρος 12 χιλιοστών με ένθετο σιλικόνης βελτιστοποιεί τη ροή της νέας φόρτισης, βελτιώνοντας τις συνολικές επιδόσεις της μονάδας ισχύος χωρίς να υποβαθμίζει την κατανάλωση καυσίμου. Ο κύλινδρος 3 θυρών και το σύνθετο καρμπυρατέρ συμπληρώνουν τον κινητήρα, διακρίνονται εύκολα χάρη στο ενημερωμένο σχέδιο χρωμάτων της κεφαλής ψύξης.


Αυτή η μονάδα διαθέτει ένα ανανεωμένο συνδυασμό χρωμάτων στο LCG - Low Center της ψυκτικής κεφαλής Gravity, σχεδιασμένο να βελτιώνει δραστικά το χειρισμό του αυτοκινήτου στον οποίο είναι τοποθετημένο. Ο προαναφερθείς νέος στροφαλοφόρος άξονας συνδέεται με το έμβολο με μία στρογγυλεμένη ράβδο "με μαχαίρι" και περιστρέφεται σε ρουλεμάν με σφαιρίδια ελβετικού σχεδιασμού για βελτιστοποιημένες επιδόσεις. Το έμβολο είναι CNC-κατεργασμένο από ένα υψηλό ποσοστό κράμα σιλικόνης , ενώ ο κύλινδρος ορείχαλκου είναι χειροποίητος και φέρει μια καταπληκτική εργασία στις θύρες του.


Χαρακτηριστικά:


    3 θύρες με σκληρό χρωμιωμένο χιτώνιο με  εργασία στις θύρες

    Εμβολοφόρο CNC μηχανουργείο από billet

    12 χιλιοστά turbo cranckshaft με ένθετο σιλικόνης

    Ελαφρύ αεροδυναμικό κοντέινερ με μαχαίρι

    Ξεχωριστό παρένθεμα θαλάμου καύσης

    Κύριο ρουλεμάν 12 χιλιοστών ελβετικής ποιότητας

    Νέα κεφαλή ψύξης LCG (Low Center of Gravity)

    5.4mm καρμπυρατέρ βαλβίδας Venturi


ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ:

Μετατόπιση: 2.11cc

Διάμετρος: 13,70mm

Πλάτος: 14.20mm

Έξοδος: 1.80hp @ 42.000rpm

Βάρος: 215g


This is the Picco S1 1218 .12 2018 Team Touring On-Road Nitro Engine. The S1-1218 is conceived to take Picoo .12 engines performances to the next level. The redesigned 12mm crankshaft with silicone insert optimizes the flow of fresh charge, improving the overall performances of the power unit without compromising on fuel consumption. The 3-port cylinder and the composite carburetor complete the engine, easy to distinguish thanks to the updated color scheme of the cooling head.

This unit features a updated color scheme on its LCG - Low Center of Gravity cooling head, conceived to drastically improve the handling of the touring car it is mounted on. The aforementioned newly shaped crankshaft is connected to the piston by  a super aligned “knife edged” rod and rotates on Swiss-Made ball bearings for optimized performances. The piston is CNC-Machined from a high silicone percentage alloy, while the brass cylinder is hand-finished and sports a tear-drop work on its ports.

Features:

    3 ports hard chromed liner with drop work on the ports
    Piston CNC machined from billet
    12mm turbo cranckshaft with silicone insert
    Knife edged lightweight aerodynamic con-rod
    Separate turbo combustion chamber insert
    12mm Swiss quality main bearing
    New LCG (Low Center of Gravity) cooling head
    5.4mm venturi slide valve carburetor

Specifications:
Displacement: 2.11cc
Bore: 13.70mm
Stroke: 14.20mm
Output: 1.80hp @ 42,000rpm
Weight: 215g

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή