KYOSHO OUTLAW RAMPAGE PRO 1:10 EP 2RSA - KIT

310,00€
Κατασκευαστής Kyosho
Κωδικός Προϊόντος: 0827
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο


Μοντέλο 2WD Outlaw Rampage, που ενσωματώνει τον καθοριστικό μηχανισμό ενός πραγματικού μοντέλου παραγωγής, είναι περίπου 80% προ-συναρμολογημένο σε ένα κιτ ARR, συμπεριλαμβανομένων των προαιρετικών στοιχείων αναβάθμισης που χαρακτηρίζουν αυτό το μηχάνημα ως έκδοση "PRO". Ενώ η δύναμη και το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο δύσκολο από ένα μοντέλο 4WD, η ανώτερη σταθερότητα και η συνολική λειτουργικότητα αυτού του πίσω τροχού 2WD πραγματοποιούνται από το κλουβί, τα μακρύ πλήγμα από αλουμινένιες λαβές, σταθεροποιητές εμπρός και πίσω με 3 διαφορετικές ρυθμίσεις μετρητών σύρματος, και τα πλαϊνά τακάκια αλουμινίου που προστατεύουν το σασί. Με εύκολη ελεγχόμενη ευκολία και ευρύτερο πεδίο ρύθμισης ρυθμίσεων, η πραγματική δυναμική απόδοση των αγωνιστικών φορτηγών 2WD είναι στα χέρια σας.



● Το κιτ ARR είναι σχεδόν πλήρως συναρμολογημένο και περιλαμβάνει προαιρετικά εξαρτήματα που ενισχύουν την απόδοση ως στάνταρ.

● Οι προδιαγραφές πλήρους ρουλεμάν (20 ρουλεμάν) εξασφαλίζουν ομαλή κίνηση με ελάχιστη απώλεια μετάδοσης κίνησης.

● Μετωπικός προφυλακτήρας 3 τεμαχίων προστατεύει το σασί από σκληρή βλάβη από σύγκρουση.

● Μπροστινή ανάρτηση με διπλό ψαλίδι με μακρύτερα βραχίονες συγκράτησης πραγματοποιεί εξαιρετική σταθερότητα στην οδήγηση και πρόσφυση.

● Η πίσω ανάρτηση συνδέεται με το άκαμπτο διαφορικό άξονα για να προσφέρει ομαλή κίνηση και ανώτερο έλεγχο πρόσφυσης.

● Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει αντίθετο κιβώτιο ταχυτήτων 32 βημάτων και διαφορικό. Η ενίσχυση των γραναζιών και των μεγάλων δομοστοιχείων καταδεικνύει αυξημένη αντοχή (ο οδοντωτός τροχός είναι 48-pitch).

● Ο συγκρατητήρας μοχλού επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση της μπαταρίας.

● Ο υποδοχέας σύνδεσης επιτρέπει την αφαίρεση του συνδέσμου από την πλάκα ραδιοφώνου με το ένα χέρι.

● Οι βίδες εξαγωγής χρησιμοποιούνται για εύκολη συντήρηση.

● Προκαθορισμένο σαφές σώμα κλίμακας αναπαράγει το στυλ φορτηγών τροπαίων 1970-80.



● ChoosHigh δύναμη και εύκολη συντήρηση του πλαισίου τύπου μπανιέρα συνδυάζεται με ένα ενισχυμένο πλαίσιο και dustproof μονοκόκκοι ραδιόφωνο για την υψηλή ανθεκτικότητα σε σκληρή οδήγηση.e είτε τετράγωνο ή στρογγυλό


προβολείς με τα δύο εμπρός στυλ σχάρας που περιλαμβάνονται.

● Συμβατό με μονάδα φωτισμού LED (αριθ. 97054-2: δύο φώτα, 97054-4: τέσσερις λυχνίες) για εύκολη εγκατάσταση.



Ο πραγματικός κλωβός κυλίνδρων με δύο εφεδρικά ελαστικά δεν προσφέρει μόνο την εμφάνιση της κλίμακας, αλλά παρέχει επίσης λειτουργικότητα δομών και ρυθμίσεων. Η αλλαγή από τα οριζόντια τοποθετημένα ελαστικά σε 1 κάθετα συναρμολογημένη και αλλαγή του μήκους μπορεί να μεταβάλει την ισορροπία βάρους για τη ρύθμιση των χαρακτηριστικών πίσω πρόσφυσης.


Η τοποθέτηση 1 ή 2 ελαστικών καθώς και η αλλαγή του διαμήκους μήκους επηρεάζουν σημαντικά την οπίσθια λαβή. Αυτά τα μέρη παίζουν ένα λειτουργικό ρόλο στην ενίσχυση της σταθερότητας οδήγησης.




Οι κραδασμοί πετρελαίου αλουμινίου διαθέτουν σκληρές ανοδιωμένες θήκες ανθεκτικές στις γρατζουνιές που λειτουργούν σε συνδυασμό με άξονες επικαλυμμένους με τιτάνιο για ομαλή κίνηση κρούσεων. Τα αμορτισέρ μεγάλης χωρητικότητας τύπου αερισμού με μακρύ κύκλο υπόσχονται εξαιρετικές επιδόσεις σε όλο το σκληρότερο έδαφος.



Το σύστημα διεύθυνσης στυλ υαλοκαθαριστήρα προσφέρει βελτιωμένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία για απόδοση εκτός δρόμου. Τα στάνταρ στροφέων με ρύθμιση γωνίας μπροστινής προεξοχής περιλαμβάνονται στάνταρ. 6 ρουλεμάν (4 σε στύλους υαλοκαθαριστήρα, 2 σε τιμόνι) επιτυγχάνουν εξαιρετικά ομαλή κίνηση.



Οι ράβδοι σταθεροποιητή που είναι εξοπλισμένες στο εμπρόσθιο και οπίσθιο πλαίσιο ελέγχου περιστρέφονται διαμέσου των στροφών για να βελτιωθεί η σταθερότητα οδήγησης Υπάρχουν τρία καλώδια για ρύθμιση σύμφωνα με συγκεκριμένες συνθήκες: 1.8 / 2.2 / 2.6mm για εμπρός, 2.2 / 2.6 / 3.0mm για πίσω.



Το αλουμινένιο εμπρός πλαϊνό ταμπόν προστατεύει τον μπροστινό προφυλακτήρα και το σασί και ολοκληρώνει την ισχυρή εμφάνιση και αίσθηση ενός πραγματικού τροχήλατου φορτηγού.



Το αλουμινένιο προστατευτικό κάλυμμα πίσω τροχού όχι μόνο προστατεύει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων από τραχούς δρόμους και προσγειώσεις άλματος, προσθέτει βάρος στην κάτω πλευρά του πλαισίου για να μειώσει τη βαρύτητα του κέντρου για να βελτιώσει την απόδοση.



Τα αυθεντικά ελαστικά πέλματος ταιριάζουν με το στυλ του αμαξώματος για να αναπαράγουν το πραγματικό στυλ φορτηγών, παρέχοντας κυρίαρχα χαρακτηριστικά οδήγησης Η κατασκευή των 3 τεμαχίων των επινικελωμένων τροχών απομακρύνει την ανάγκη να κολλήσουν τα ελαστικά ενώ αναπαράγουν το πραγματικό βλέμμα του φορτηγού. Μπορεί να αποσυναρμολογηθεί για να πλυθούν ελαστικά από καουτσούκ.



■ Μήκος 561 mm

■ Πλάτος 262mm (με σώμα)

■ Ύψος 231mm (με σώμα)

■ Μεταξόνιο 335mm

■ Πέλμα (F / R) 204mm / 204mm

■ Ελαστικά (εναλλάξιμα F / R) φ108 × 38mm

■ Αναλογία εργαλείων 12.65: 1

■ Βάρος 2600g (περίπου)



( ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ  ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ )








Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή