XRAY NT1.3 - 1/10 LUXURY NITRO TC KIT

689,90€
Brands XRAY
Product Code: 0760
Availability: In Stock

Το ολοκαίνουριο πλαίσιο ενσωματώνεται με τα νέα πίσω διαφράγματα, τις βάσεις των πίσω βραχιόνων και το μπροστινό στήριγμα για ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων ευέλικτης προσαρμογής για οποιοδήποτε επίπεδο πρόσφυσης

    Ολοκαίνουργια πίσω διαφράγματα με ευέλικτη ρύθμιση για γρήγορες αλλαγές στη ρύθμιση για διάφορες συνθήκες πρόσφυσης

    Οι ολοκαίνουργιοι αποστάτες χάλυβα συνδέουν το σασί με τα πίσω διαφράγματα για υψηλή πρόσφυση για αύξηση της διεύθυνσης και περιστροφής

    Η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει τώρα βραχίονες με τετράγωνους δακτυλίους ρύθμισης για τους κάτω ακροδέκτες που επεκτείνουν το εύρος ρύθμισης για τη γεωμετρία του πίσω βραχίονα

    Τα μπροστινά και τα πίσω διαφράγματα έχουν επανασχεδιαστεί για να λειτουργούν με νέους σύνθετους δακτυλίους αντιολισθητικών ράβδων για να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των διαφραγμάτων και να εξαλείψει το ανεπιθύμητο παιχνίδι

    Ολοκαίνουργιοι αντάπτορες ράβδων με λιγότερο παιχνίδι

    Ολοκαίνουργιο σύστημα εμπρός αντιολισθητικής γραμμής επανασχεδιασμένο για ευκολότερη ρύθμιση

    Ολοκαίνουργια μπροστινά και πίσω καλώδια αντιολισθητικής ράβδου

    Το ολοκαίνουριο μπροστινό στήριγμα τοποθετείται απευθείας στην πλάκα του πλαισίου


Ρύθμιση μπροστινού πλαισίου Flex.


Το αναβαθμισμένο μπροστινό στήριγμα προσαρμόζεται τώρα απευθείας στην πλάκα του πλαισίου, χωριστή από τη σερβική εξοικονόμηση, για ευκολότερη εγκατάσταση.


Η χρήση του στηρίγματος αλουμινίου αυξάνει την απόκριση διεύθυνσης και την ταχύτητα στροφής. χωρίς το στήριγμα αλουμινίου, το αυτοκίνητο είναι ευκολότερο στην οδήγηση και έχει μεγαλύτερη πρόσφυση.

Ρύθμιση πίσω Flex.


Το NT1 διαθέτει μια νέα ρύθμιση κάμψης πίσω. Το πλαίσιο και τα πίσω διαφράγματα επανασχεδιάστηκαν με τον τρόπο που επιτρέπει δύο διαφορετικές ρυθμίσεις flex που βοηθούν στην προσαρμογή του αυτοκινήτου σε διαφορετικές πίστες και συνθήκες πρόσφυσης. Υπάρχουν δύο επιλογές για να διαλέξετε:


SOFT - Χάλυβα αποστάτες δεν χρησιμοποιούνται. Οι επεκτάσεις του οπίσθιου διαφράγματος δεν είναι συνδεδεμένες στο πλαίσιο, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να δημιουργηθεί περισσότερη πίσω λαβή. Συνιστάται για κομμάτια με χαμηλότερα επίπεδα πρόσφυσης.


HARD - Εγκατεστημένοι αποστάτες από χάλυβα. Οι πίσω προεκτάσεις στεγανών συνδέονται στο πλαίσιο χρησιμοποιώντας τους αποστάτες που έχουν τοποθετηθεί μεταξύ τους. Αυξάνοντας την ακαμψία του πίσω πλαισίου, αυτή η ρύθμιση μειώνει την πίσω λαβή αλλά αυξάνει το υδραυλικό τιμόνι και την περιστροφή στις γωνίες. Συνιστάται για κομμάτια με μεγαλύτερη πρόσφυση.

Τεχνολογία πίσω ανάρτησης Multi-flex ™.


Η ολοκαίνουργια σχεδίαση πίσω ανάρτησης διαθέτει γρήγορη ρύθμιση Multi-Flex ™ για εύκολη προσαρμογή του χειρισμού του αυτοκινήτου ώστε να παρακολουθεί τις συνθήκες και τις επιλογές ελαστικών. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές ευέλικτες χαρακτηριστικές επιλογές.


ΜΑΛΑΚΟΣ:

Οι ατσάλινοι αποστάτες και οι δακτύλιοι στηρίγματος αφαιρούνται. Αυτό επιτρέπει τη μέγιστη κάμψη της πίσω ανάρτησης και δημιουργεί μέγιστη πρόσφυση στο πίσω μέρος. Συνιστάται για πίστες χαμηλής πρόσφυσης ή για αγώνες ελαστικών με προδιαγραφές που απαιτούν μεγαλύτερη διάμετρο ή σκληρότερα ελαστικά.


ΜΕΣΑΙΟ:

Οι χαλύβδινοι αποστάτες εγκαθίστανται μεταξύ των πίσω διαφραγμάτων και των πλακών πλαισίου, αλλά αφαιρούνται οι δακτύλιοι του βραχίονα. Αυτό μειώνει την κάμψη της πίσω ανάρτησης και βελτιώνει τη στροφή και την περιστροφή του αυτοκινήτου, αλλά ελαττώνει ελαφρώς την πίσω πρόσφυση. Συνιστάται για πίστες μέσης πρόσφυσης ή αγώνες που επιτρέπουν πιο απαλά ελαστικά.


ΔΥΣΚΑΜΠΤΟΣ:

Είναι εγκατεστημένοι χαλύβδινοι αποστάτες και δακτύλιοι στηρίγματος. Αυτό συνδέει ολόκληρη την πίσω ανάρτηση μαζί, δημιουργώντας ένα άκαμπτο πλαίσιο που δημιουργεί περισσότερη περιστροφή και βελτιώνει το τιμόνι εξόδου γωνίας. Συνιστάται για κομμάτια υψηλής πρόσφυσης ή όταν χρησιμοποιούνται ελαστικά 





  All-new chassis integrates with the new rear bulkheads, rear arms mounts, and front brace for a wide range of flex adjustments to tune for any traction level
    All-new rear bulkheads with flex adjustment for quick set up changes for various traction conditions
    All-new steel spacers connect the chassis to the rear bulkheads for high traction to increase steering and rotation
    Rear suspension now includes arm mounts with square adjustment bushings for the lower hinge pins that expand the range of adjustment for rear arm geometry
    Front and rear bulkheads redesigned to work with new composite anti-roll bar bushings to extend the life of the bulkheads and eliminate unwanted play
    All-new anti-roll bar adaptors with less play
    All-new front anti-roll bar system redesigned for easier adjustment
    All-new front and rear anti-roll bar wires
    All-new front brace mounts directly to the chassis plate

Front Chassis Flex Adjustment.

The updated front brace now mounts directly to the chassis plate, separate from the servo saver, for easier installation.

Using the aluminum brace increases steering response and cornering speed; without the aluminum brace, the car is easier to drive and has more forward traction.
Rear Flex Adjustment.

The NT1 features a new rear flex adjustment. The chassis and rear bulkheads were redesigned in the way that allows two different flex settings that help to adapt the car to different tracks and traction conditions. There are two options to choose from:

SOFT – Steel spacers are not used. The rear bulkhead extensions are not connected to the chassis, allowing more flex to generate more rear grip. Recommended for tracks with lower traction levels.

HARD – Steel spacers installed. The rear bulkhead extensions are connected to the chassis using the spacers inserted between them. By increasing rear chassis stiffness, this setting decreases the rear grip but increases off power steering and rotation in the corners. Recommended for tracks with higher traction.
Rear Suspension Multi-flex™ Technology.

The all-new rear suspension design features Multi-Flex™ quick adjustment to easily adapt the handling of the car to track conditions and tire options. There are three different flex characteristic choices.

SOFT:

Steel spacers and bracket bushings are removed. This allows maximum flex of the rear suspension and generates maximum rear traction. Recommended for low-traction tracks, or spec tire races that require larger diameter or harder handout tires.

MEDIUM:

Steel spacers are installed between the rear bulkheads and the chassis plates, but the bracket bushings are removed. This reduces the flex of the rear suspension and improves out-of-corner steering and rotation of the car, but also slightly decreases rear traction. Recommended for medium-traction tracks, or races allowing softer spec tires.

STIFF:

Steel spacers and bracket bushings are installed. This connects the entire rear suspension together, creating a stiff framework that creates more rotation and improves corner exit steering. Recommended for high-traction tracks, or when tires with additive are used.


Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good