KYOSHO INFERNO GT2 VE RACE SPECS DODGE CHALLENGER SRT DEMON

606.90€
Κατασκευαστής Kyosho
Κωδικός Προϊόντος: 0157
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο


Νέος πομπός, δέκτης και σερβομηχανισμός σε συνέργεια με το σύστημα Brushless Team ORION για βελτιωμένο έλεγχο στο ισχυρότερο ηλεκτρικό μηχανισμό GT που δημιουργήθηκε ποτέ.


Η δυναμική απόδοση του Inferno GT2 RACE SPEC, που χτίστηκε σε συνδυασμό με το τρομερό μέγεθος κλίμακας 1/8 και η ταχύτητα μιας μηχανής GT, υποβλήθηκε σε μετασχηματισμό ηλεκτρικής ισχύος στο Inferno GT2 VE RACE SPEC. Ενώ διατηρεί την πλήρη ισχύ της αποδεδειγμένης δύναμης αγώνα του πλαισίου Inferno GT2, ο VE ενσωματώνει τον πυρήνα κινητήρα Team-Orion Vortex 8 και Vortex R8 ESC που είναι συμβατός με μπαταρίες LiPo. Το κύριο πλαίσιο υψηλής ακαμψίας είναι εφοδιασμένο με πλευρικά προστατευτικά για να ενισχύσει την αντοχή στην κρούση και να διατηρεί τη βρωμιά κ.λπ. για να βελτιώσει τη συνολική αξιοπιστία και απόδοση. Ο ενσωματωμένος πομπός 2,4 GHz Syncro KT-331P διαχειρίζεται αυτόματα τις ζώνες συχνοτήτων και διαθέτει οθόνη LCD υψηλής ορατότητας με τις λειτουργίες που αναμένονται από έναν πομπό μεσαίας εμβέλειας, όπως διπλής συχνότητας και ABS, καθώς και λειτουργίες ασφαλείας όπως η λειτουργία fail-safe. Το Syncro KT-331P λειτουργεί σε τέλειο συνδυασμό με το σέρβο KS-5031-09MW με μεταλλικό σκελετό, για να παρέχει έλεγχο των άκρων των δαχτύλων του μεγάλου μεγέθους μηχανή GT. Με το Readyset, μπορείτε να δοκιμάσετε τη δυναμική δράση των αγώνων GT χωρίς καθυστέρηση, ενώ η ήρεμη απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα ανοίγει αυτή την εμπειρία σε οποιαδήποτε στιγμή και τόπο.


● Εξοπλισμένο με φιλικό προς το χρήστη μηχάνημα Brushless Team ORION και ESC.

● Η απλή δομή του πλαισίου επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση συντήρησης.

● Τα σπειροειδή εργαλεία που είναι εξοπλισμένα με εμπρός και πίσω διαφορικά παρέχουν εξαιρετική ανθεκτικότητα.

● Ο ενσωματωμένος πομπός Syncro KT-331P επιτρέπει ρύθμιση ακρίβειας.

● Εξοπλισμένο με σερβομηχανισμό υψηλής ροπής KS-5031-09MW που διαθέτει ενσωματωμένα μεταλλικά γρανάζια.

● Βέργες ροπής εξοπλισμένες τόσο εμπρός όσο και πίσω.

● Οι προδιαγραφές μεγάλου μήκους μεταφορικού μέσου συνειδητοποιούν την ανώτερη σταθερότητα λειτουργίας και την εμφάνιση κλίμακας

● Οι ράβδοι σύνδεσης και οι άνω βραχίονες επιτρέπουν την εύκολη ρύθμιση της ευθυγράμμισης.


 


■ Μήκος 515mm

■ Πλάτος 310mm

■ Ύψος 135mm

■ Μεταξόνιο 360mm

■ Πέλμα (F / R) 262mm / 265mm

■ Ελαστικό (F / R) Φ97mm × 48mm

■ Αναλογία εργαλείων 8,95: 1

■ Βάρος 3.800g (περ. με σώμα)

■ Ομάδα οχημάτων ORION Vortex 8 Brushless

■ Πομποδέκτης Syncro KT-331P



● Προκατασκευασμένο πλαίσιο με εγκατεστημένο σύστημα 2 καναλιών, 1 σέρβο, ESC R / C

● Προβαμμένο σώμα γεμάτο με χαλκομανίες

● Τοποθετείται ο κινητήρας brushless ORION Vortex 8 χωρίς ψήκτρες

● Η ομάδα ORION Vortex R8 ESC έχει εγκατασταθεί

● Πομπός Syncro KT-331P

● Εξάγωνο κλειδί: 1,5, 2,0, 2,5, 3,0 mm

● Διασταυρούμενο κλειδί (μεγάλο)

● Κλειδί τροχού 17 mm

● Καλώδιο μπαταρίας για 2S (το πρότυπο είναι για 4S)


 


● Μπαταρία για πλαίσιο (συνιστάται μπαταρία Ni-MH x 2)

● Φορτιστής μπαταρίας

● 4 μπαταρίες μεγέθους AA για πομπό


(ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ)



New transmitter, receiver and servo work in synergy with the Team ORION brushless system for improved control in the strongest electric GT machine ever created.

The dynamic performance of the Inferno GT2 RACE SPEC built on the combination of formidable 1/8 scale size and the speed of a GT machine has undergone an electric power transformation into the Inferno GT2 VE RACE SPEC. While maintaining the full potency of the proven race battle power of the Inferno GT2 chassis, the VE incorporates the 4-cell LiPo battery compatible Team ORION Vortex 8 brushless motor and Vortex R8 ESC at its power core. The high rigidity main chassis is equipped with side guards to strengthen impact resistance and keep dirt etc out to improve overall reliability and performance. The included 2.4GHz Syncro KT-331P transmitter automatically manages frequency bands and features high visibility LCD screen with the functions expected of a mid-range transmitter such as dual-rate and ABS plus safety features such as failsafe function. The Syncro KT-331P works in perfect combination with the high-torque, metal-geared KS-5031-09MW servo to deliver finger tip control of the big size GT machine. With the Readyset, you can experience the dynamic action of GT racing without delay while the quiet performance of electric motor power opens up this experience to any time and place.

●Equipped with user-friendly Team ORION brushless motor and ESC.
●Simple chassis structure realizes superior maintenance efficiency.
●Spiral gears equipped on front and rear diffs deliver excellent durability.
●Included Syncro KT-331P transmitter allows precision setting.
●Equipped with high-torque KS-5031-09MW servo featuring built-in metal gears.
●Torque rods equipped on both front and rear.
●Long wheelbase specifications realize superior running stability and scale appearance.
●Turnbuckle tie rods and upper arms allow easy adjustment of alignment.

 

■Length 515mm
■Width 310mm
■Height 135mm
■Wheelbase 360mm
■Tread  (F/R)  262mm/265mm
■Tire (F/R) Φ97mm ×48mm
■Gear Ratio 8.95:1
■Weight 3,800g(approx. with body)
■Motor Team ORION Vortex 8 Brushless
■Transmitter Syncro KT-331P


●Pre-assembled chassis with 2-channel, 1-servo, ESC R/C system installed
●Pre-painted body complete with decals applied
●Team ORION Vortex 8 brushless motor installed
●Team ORION Vortex R8 ESC installed
●Syncro KT-331P transmitter
●Hexagonal wrench: 1.5, 2.0, 2.5, 3.0mm
●Cross wrench (large)
●17mm wheel wrench
●Battery cord for 2S (standard is for 4S)

 

●Battery for chassis (Ni-MH battery x 2 recommended)
●Charger for battery
●4 x AA-size batteries for transmitter

( ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ )

Γράψτε μια κριτική

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή